Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Katalog>>2013/2014

KATALOG

PRZEJDŹ DO WYSZUKIWARKI NORDLUX

Monitoruj przesyłke

Statystyki

W ciągu ostatnich 3 miesięcy odwiedziło nas:
2374 osób

Dziś odwiedziło nas już
50 osób

Obecnie na stronie przebywa
0 gości

Regulamin

REGULAMIN

Określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy www.luxia.pl. Jeżeli macie Państwo pytanie dotyczące punktów regulaminu, przedmiotu ze sklepu prosimy o zadanie pytania  (prosimy o podanie danych kontaktowych w tym telefonu), na adres luxia@luxia.pl . W przypadku kiedy Państwo nie akceptujecie warunków i informacji opisanych w regulaminie lub podanych na stronach sklepu zwracamy się z ogromną prośbą o nie dokonywanie zakupów, gdyż owe warunki są stałe, niezmienne, gwarantują ład i porządek postępowania.

INFORMACJE OGÓLNE:

Sklep internetowy luxia.pl którego właścicielem jest firma WINCCENT ze Szczecina służy do dokonywania zakupów poprzez sieć Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym luxia.pl.

Jakiekolwiek poczynania, rejestracja, wypełnianie formularzy, składanie zamówień jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i zgodą na działanie według jego postanowień

Osoba składająca zamówienie, klient, musi być pełnoletnią osobą fizyczną posiadająca zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorcą.

WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW:

Warunkiem przyjęcia zamówienia jest dokonanie tej czynności  poprzez sklep internetowy, wypełniając formularz zamówieniowy. Nie ma możliwości zamówienia telefonicznego.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe, i w pełni wypełnienie formularza zamówienia z podaniem poprawnych danych adresowych oraz aktywnych danych kontaktowych: numeru telefonu i adresu e-mail Klienta.

Przyjęcie przez sklep internetowy luxia.pl każdego złożonego zamówienia potwierdzane jest drogą e-mailową lub telefoniczną. Jeżeli Klient nie otrzymał takiego potwierdzenia proszony jest o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem.

Sklep luxia.pl zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia do realizacji zamówień z niepełnym lub błędnie wypełnionym formularzem zamówienia .

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Wysyłając do sklepu internetowego zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią jego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. W przypadku niedotrzymania postanowień Regulaminu sklep luxia.pl jest uprawniony do unieważnienia złożonego zamówienia.

Złożenie zamówienia i otrzymanie e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z podpisaniem umowy cywilno-prawnej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

CENY i FORMY PŁATNOŚCI:

Sklep internetowy luxia.pl wystawia dokument sprzedaży: domyślnie paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT. W formularzu zamówienia należy podać dokładne dane odbiorcy konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT. Złożenie zamówienia z danymi do wystawienia faktury upoważnia firmę WINCCENT do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu odbiorcy.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a) płatność gotówką – ODBIÓR OSOBISTY
c) przelewem bankowym bezpośrednio na konto.


WINCCENT DARIUSZ JAROSZEWSKI
UL. SELEDYNOWA 94/6
70-781 SZCZECIN

W tytule przelewu proszę wpisać:
nr zamówienia, nazwę lampy, opcjonalnie kolor

(np. 45 STRATOS RÓŻOWA)

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

FAKTURA VAT lub PARAGON z kasy przypięty jest do listu przewozowego lub umieszczony w oddzielnej, przyklejonej kopercie na zewnątrz paczki.

Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy kurierem UPS.

Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem. Cena ustalana jest indywidualnie

WARUNKI REALIZACJI SPRZEDAŻY:

Sklep luxia.pl przystępuje do realizacji zamówienia bezpośrednio po:

potwierdzeniu zamówienia płatnego gotówką podczas odbioru osobistego,

zamówienia płatne na konto, przedpłata przelewem po zaksięgowaniu zapłaty za towar wraz z wysyłką

Sprzedaż promocyjna, wyprzedaż oraz sprzedaż oznaczona jako OUTLET posiada ograniczoną liczbę towarów a realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania WPŁAT NA KONTO za zamówienia na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu, faktury.

Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem luxia@luxia.pl.

DOSTAWA – CENY

Zakupiony u nas towar wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji do 15 dni roboczych.
W takiej sytuacji będziemy kontaktować się z Klientem telefonicznie lub drogą elektroniczną by potwierdzić dokładny termin realizacji.

W dniu wysyłki Klient otrzymuje poprzez e-mail informację o nadaniu wysyłki. W przypadku wydłużania się okresu oczekiwania na paczkę prosimy o kontakt e-mail na adres luxia@luxia.pl.
Postaramy się ustalić w trybie pilnym, w którym miejscu w danej chwili paczka się znajduje i poinformować o statusie przesyłki. W przypadku zaginięcia przesyłki (po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę spedycyjną) towar zostanie wysłany ponownie lub w przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia zostaną zwrócone pieniądze za zakupiony towar.

W przypadku zakupu większej ilości lamp koszt wysyłki ustalany jest
indywidualnie. W tej sytuacji zapytania o koszt przesyłki prosimy przesyłać na adres e-mail:
luxia@luxia.pl

Poniższe ceny obowiązują dla wszystkich naszych produktów chyba, że w “opcjach dostawy” lub w opisie produktu podano inaczej.

ODBIÓR OSOBISTY

Istnieje taka możliwość  po uprzednim uzgodnieniu email-owym lub telefonicznym.

Odbiór w Szczecinie po umówieniu się.

KURIER     DPD / UPS

Wysyłka przy przedpłacie na konto: 20,00 zł.

Wysyłka za pobraniem: 25,00 zł.

UWAGA  – kliknij by zobaczyć:  STREFY ROZSZERZONE- TYLKO SPEDYCJA   UPS

Jeżeli kod pocztowy znajduję się w STREFY ROZSZERZONE w zestawieniu lub zawiera się pomiędzy zapisanymi np.11210-11213 (pomiędzy nimi np 11212) cena za transport, w opcji – wysyłka kurierem – wzrasta o + 13,00zł.

UWAGA!!! PRZESYŁKĘ PROSZĘ SPRAWDZIĆ W OBECNOŚCI KURIERA. PACZKĘ MOŻNA SPRAWDZIĆ JUŻ PO PODPISANIU ODEBRANIA PACZKI.

Przesyłki zagraniczne ustalane są indywidualnie

ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJA

Zwrotu towaru może dokonać Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.  Do przesyłki należy dołączyć Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.

ZWROTY

  1. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu wraz z całą dokumentacją techniczną (instrukcje montażu i obsługi oraz karta gwarancyjna itp.)
  2. Zwrot towaru wymaga (autoryzacji) uzgodnienia drogą email-ową ze sklepem. Przesyłki nieautoryzowane nie będą przyjmowane bez wyjątków.
  3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem z kasy oraz pisemną deklaracją zwrotu towaru. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  4. Odesłanie produktu do siedziby firmy następuje na koszt klienta. Przesyłki zwrotów wysłane „za pobraniem” nie będą odbierane.

NIE ODEBRANIE PACZKI

W przypadku zwrotu do sklepu luxia.pl paczki z zamówieniem opłaconym (przedpłata), na skutek jej nie odebrania przez Klienta, ten ostatni może żądać ponownej wysyłki po ponownym pokryciu kosztów powiększonych o koszty nieskutecznego oraz aktualnego doręczenia-wysłania zgodnie z aktualnym Cennikiem wysyłek.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

Towary sprzedawane przez firmę WINCCENT są objęte 12 miesięczną gwarancją – zgodnie z prawem.

Towary nie są objęte gwarancją jeżeli były używane niezgodnie z przeznaczeniem lub powstałe wady lub uszkodzenia wynikają z użytkowania niezgodnego z instrukcją użytkowania, montażu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, awarii powstałych wskutek zastosowania żródeł światła niezgodnych z zaleceniami producenta i ograniczeniami wynikającymi z właściwości technicznych oprawy czy urządzeń użytych do budowy lampy (zasilacze, transformatory, układy itp).

Gwarancja nie obejmuje źródeł światła załączonych do lampki (żarówki, halogeny, świetlówki).

REKLAMACJE

Przy dostawie towaru Klient ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu, czy jest nienaruszona i czy jest zgodna z zamówieniem. Stwierdzenie przy kurierze uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Spisany protokół (z podpisem czytelnym kuriera, jego numerem) jest jedyną podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji. W takiej sytuacji Sprzedawca, po wcześniejszym kontakcie emailowym lub telefonicznym, zaakceptowaniu możliwości odbioru przesyłki i przyjęciu reklamacji wymieni produkt na pełnowartościowy.
Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zaoferuje do wyboru inne, dostępne produkty lub zwróci wpłacone środki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, wad technicznych klient po uzgodnieniu ze sklepem powinien odesłać wadliwy produkt kurierem (przesyłką pocztową) na adres luxia.pl Dariusz Jaroszewski; ul. Seledynowa 94/6; 70-781 Szczecin.

Gwarancja nie obejmuje źródeł światła załączonych do lampki (żarówki, halogeny, świetlówki).

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, paragon fiskalny, wystawiony przez sklep, jest to warunek rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Klientowi – nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) komputera, monitora klienta.

Zwroty i reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Aby można było uznać reklamację związaną ze zniszczeniem, klient musi rozpakować przesyłkę przy kurierze i sporządzić notę reklamacyjną na której musi widnieć podpis kuriera. W przeciwnym razie nie będzie podstaw do reklamacji.

UWAGA Mimo starań sklepu do oddania w opisie, na zdjęciach rzeczywistego wyglądu, koloru, odcienia towarów, zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciem a wyglądem rzeczywistym sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do reklamacji.

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego za pobraniem. . Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek, których zawartość nie została wcześniej uzgodniona telefonicznie lub mailowo.

W przypadku gdy Klient jest podmiotem gospodarczym, odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona zgodnie z Art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

POUFNOŚĆ DANYCH, POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane osobom trzecim ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”(Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) . Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W razie jakichkolwiek niejasności bądź pytań prosimy o kontakt: luxia@luxia.pl Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celach marketingowych sklepu luxia.pl oraz w celu realizacji zamówienia.

Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego ; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a WINCCENT – luxia.pl Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub paragonu z kasy fiskalnej.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Wszystkie informacje, zdjęcia produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody właścicieli.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie www.luxia.pl.

Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć